דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מלאך האור (מדיטצית דמיון מודרך) 

מאת    [ 15/09/2007 ]

מילים במאמר: 767   [ נצפה 2526 פעמים ]

ראש השנה מביא איתו בכנפיו את ריח הסתו, את הרוח הקרירה ועלי השלכת בגווני צהוב עד כתום מסתחררים,נושרים בחצרות ועל המדרכות.מביא איתו בכנפיו תחושות, מראות, זכרונות, מאפשר ההתבוננות על הרגשות שעולים ועולים וכמו עומדים לצאת מצוואר הבקבוק ולהשתחרר. לפעמים זה קל ולפעמים התהליך מתעכב קצת, כמו בלידה.
בראש השנה אני עולה אל ההר והולכת אל המקדש שבראש ההר, שם אני מבעירה את המרווה ומדליקה את האש ופעמוני הרוח משמיעים מנגינה חדשה.
אני מודה על השעורים והמתנות ונושמת עמוק לתוכי את הרגעים האלה של עוצמה ושינוי ואז מגיע מלאך האור והוא ממלא את המרחב סביב והשמיים והאדמה נצבעים בצבעי קשת מופלאים ונצנוצי כסף ואור זהוב נושרים סביב.
אני מתכווננת אל היהלום הכחול בתוך לבי ומיד ללא שהיות מדריך אותי המלאך להיכנס אל המערה. שם בראש ההר, במקדש, יש מערה וכדי להגיע אליה יש לרדת מדרגות רבות חצובות בתוך ההר ואני מתחילה לרדת, צעד ועוד צעד ועוד אחד בחשכה, ועלי לתת אמון מלא באפילה הזו, בשקט, בחוסר הידיעה- אני רק יודעת שמלאך האור ממתין לי למעלה במקדש והוא גם איתי כאן, אני חשה את נוכחותו סביבי ובתוכי.
צעד ועוד צעד, באפילה, מגששת נוגעת בקירות האבן והעבר נשאב דרך אצבעותי ומתמיר עצמו לברכות.
צעד נוסף והגעתי אל המערה. חשיכה גמורה ועם זאת אני יודעת ושומעת את קולו של המלאך: התחילי לחפש את המתנות כאן בחשיכה, הן תתגלנה לך על ידי נצנוץ של אור ואז הניחי אותן בנרתיק הקטיפה שתלוי על לוח לבך. אני נוגעת - מגע קל באצבעותי, כן מגע קטיפה רך ונעים. סביבי מרחב לא ידוע, חשיכה. מתקדמת לאט ומתבוננת בשחור הזה סביבי בקבלה מוחלטת, בהמתנה ואז נצנוץ ראשון והוא קרב אלי, פרפר אור זוהר מרפרף בכנפיו ועומד על כף ידי והופך לתכשיט, פרפר עשוי מחוטי כסף משובץ ורקום בחרוזי ספיר קטנים וזוהרים, איזה מראה קסום. אני טומנת את הפרפר בתיק הקטיפה וממשיכה להתבונן סביב ממתינה לראות את נצנוץ האור הבא והוא לא מאחר להגיע ואני מתקדמת צעד צעד לעבר האור המנצנץ ומתכופפת לעברו. כפות ידי שמגששות נוגעות באבן וכשאני מרימה אותה היא מתחילה לזהור. צבעה אדום והיא פועמת, זוהי רובי והיא יפיפיה ומגעה עוטף אותי באהבה. אני מניחה אותה בתוך נרתיק הקטיפה וממשיכה שוב בטקס ההליכה בצעדים קטנים במרחב החשוך ומתקדמת אל מקום מרוחק יותר שם מנצנץ אור בגובה עיני. איני יכולה לאמוד את המרחק בחשכה אך יודעת בבטחון שמיד אגיע. האור ממש מולי עכשו ואני מושיטה את ידי ומגששת מעין מדף על קיר ואני אוחזת בתיבה קטנה. אני פותחת אותה ובתוכה שני כדורים קטנים וחלקים, קרירים למגע אצבעותי והם זוהרים מתוכם ואני מזהה את ההכחול המרהיב ובתוכו אור זהוב עם השתקפויות של צבעי הקשת, הלברדורייט. התיבה הקטנה עם כדורי הלברדורייט עוברת אל נרתיק הקטיפה.
עכשו אני יודעת שאלה המתנות, השלוש- ועלי לחקור אותן, להבין אותן ולשמוח בהן. אני מודה למלאך האור וכהרף עין אני מוצאת את עצמי ישובה במרחב המקודש- במקדש שבראש ההר. פעמוני הרוח נעים קלות והרוח מביאה לי את מתנתה - נוצת עיט ואני נפעמת מנדיבותה של הרוח. מלאך האור עוטף אותי בעוצמה , מלאה בהודייה ואני חשה את הריפוי האוהב המזכך.

כולנו מראות והשתקפויות ולכן מתנותיו של מלאך האור ומתנתה של הרוח מוגשות לי וגם לכם באהבה-לשיתוף, הבנה, ריפוי וגדילה.


המסרים

מסר הפרפר-
הפרפר מביא בכנפיו איכויות של ארגון, עבודה בשלבים ויכולת איזון במצבים של שינויים. מחזור החיים של הפרפר- ביצה, זחל, גולם, פרפר- מזכיר לנו את המחזוריות העצמית שאנו חווים כל הזמן. איכות הפרפר מזכירה לנו להשתחרר מהישן, להתפתח ולהתחדש- להיות סבלניים כלפי עצמנו ולכבד את קצב השינויים שאנו עוברים כדי להפיק את המיטב שבנו. הפרפר מביא את איכות הקלילות, השמחה, הצבעוניות והחופש.

הספיר- (הפעם- לבנה)
הספיר מלווה אותנו בדרך להגשמת היעוד. היא תומכת ומאפשרת זכירה של חלומות ויכולת לעשות עבודה באמצעותה. מחזקת את הקשר בין המודע והלא מודע עם הנשמה ואת הקשר עם ההדרכה הפנימית ועם מדריכים. עוזרת להתמקד ולנקות רגשות שליליים. מנקה חסימות ,יוצרת הגנה ומחזקת השראה.

הרובי- (רובי סטאר אדומה)
הרובי עוזרת לראות את האמת האישית. אבן של אושר ויציבות, מעניקה מרץ וחיוניות ומחזקת ומחייה את הגוף. מאפשרת קשר טוב לקבלת מסרים המועברים בזמן שינה. היא כלי נפלא לפיתוח המודעות.

הלברדורייט-
הלברדורייט מכילה מידע גבוה המגיע לאנושות בתקופה זו של שינוי פלנטרי. טובה לתהליכים של תקשור והתפתחות רוחנית, הילינג, ראיית חזונות וחיבור לישויות על. מחזקת את הסבלנות והידע הפנימיים לגבי "הזמן הנכון" לדברים שונים. מסייעת לאדם להיות הישגי ובו בזמן לשמור על מה שהושג תוך הענקת הבנה לדרך שבה הוא פוסע. מנחה לשלווה- מחזקת את הסבלנות ואת הידע הפנימי על ידי הסרת מחשבות טורדניות.

נשמו את התובנות- את הברכות וקחו אותן אתכם כצידה לדרך.
בברכה לשנה טובה
באהבה
מהות


ו...
העיט-
מביא בכנפיו את איכות היכולת להיות מחובר לרוח ועם זאת להישאר מאוזן ומחובר אל הקרקע. העיט מביא את המסר של יציאה ממציאות ישנה ומזכיר לנו להתחבר לחופש, שמחה, ריפוי ויצירה. הוא מלמד להגביה עוף כדי לראות את התמונה הכוללת.
אמונה עופרה לב הורנשטיין אמנית/יוצרת
מורה ותיקה ליוגה, מנחה מפגשי דמיון מודרך ומטפלת רב תחומית, שנים רבות.
בעלת אתר האינטרנט תדרי הצבע
מרחב קסום של יצירה, ציור וכתיבה.
גלריית ציורים באקריליק, עפרונות, רישום, קולאז' ועוד, למכירה.
באתר סיפורים ומאמרים מכאן וממקומות קסומים ורחוקים, פרי עטי.

http://www.emuna.ilbiz.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב